»Spletni svet prinaša nove izzive za varstvo potrošnikov in ne sme biti prostor, kjer podjetja kršijo pravila za povečanje dobička.«
»Podjetja s premijskimi valutami v igrah namensko zavajajo potrošnike, še posebej mlade.«
»Podjetja se dobro zavedajo njihove ranljivosti in uporabljajo trike, da mlajše potrošnike zvabijo v večjo porabo.«
»Pomembno je, da se kupci nakupov, še zlasti večjih, lotijo premišljeno, in ne impulzivno.«
»Prodajalci želijo izdelek na vsak način prodati, zato so izurjeni v tem, da kupca poskušajo na liniji zadržati čim dlje.«
»Taktike, da je ugodna ponudba veljavna le kratek čas, so skoraj vedno taktike za prisilo v nakup.«
»Prodajalcev ne spuščajte v svoj dom, še posebej ne, če ste sami.«
»Sporočite jim, da si želite vzeti čas za premislek in posvetovanje z bližnjimi.«
»Med drugim imate pravico do odstopa od prodajne pogodbe v roku 14 dni od dobave izdelka, kar storite pisno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju